Labels

Thursday 1 March 2012

Nama saya mohd zahrin~ saya ingin menjadikan blog ini satu blog yg penting sebagai tmpat rujukan bagi adik-adik untuk mempersiapkan diri bagi menghadapi peperiksaan~  ianya juga mungkin berguna bagi guru-guru yg ingin mendapatkan sumber rujukan ataupun bahan untuk mengajar.

saya akan menambah sebanyak mungkin tips, bahan-bahan yg berguna dari semasa ke semasa.

Saya memerlukan beberapa tenaga pekerja untuk membantu saya menambah isi kandungan blog ini sebanyak yang mungkin,di dalam waktu yg sesingkat mungkin, oleh itu, sebarang bantuan adalah amat dialu-alukan. bantuan boleh disalurkan melalui langkah yg sangat simple~ just share berapa sahaja amount top up anda asalkan ikhlass~~~

Digi: 014-930-8736

Maxis- 010-424-7602

Celcom: 019-800-5640

insyaallah kalau banyak yg memberi sumbangan, setiap hujung bulan saya akan mendermakan sumbangan anda kepada badan-badan kebajikan.


anda juga boleh menghubungi saya pada email: zahrin_surie@yahoo.com untuk sebarang komen ataupun cadangan~


thanks~~

No comments:

Post a Comment